Retourneren
BEDENKTERMIJN VAN 14 DAGEN
Toch niet tevreden met je aankoop? Dan kun je het terugsturen zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen na ontvangst van het pakketje. Hiervoor enkele weetjes:
- Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de eventueel betaalde verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar PUUR Image Skincare zijn voor je eigen rekening.
- Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren, ongebruikt, in originele staat en verpakking en onbeschadigd aan PUUR Image Skincare geretourneerd worden.
- Om gebruik te maken van dit recht, stuur je een email naar [email protected] met daarin de producten die je retour wilt sturen en je ordernummer.
- Wij zullen vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terugstorten op je bankrekening na ontvangst in goede orde.
- Het product mag niet gebruikt of geopend zijn en moet in de originele verpakking zitten en onbeschadigd zijn.
- Je mag het product gerust even bekijken maar draai of maak het product niet open en verbreek de verzegeling niet. Geopende of beschadigde producten nemen wij niet retour.
- De kosten voor het retour sturen zijn ten alle tijde voor je eigen rekening. Wij adviseren je om het aangetekend retour te sturen omdat je dan verzekerd bent. Het risico van het retour zenden ligt bij jou of PostNL (indien aangetekend).
- Geef ons je IBAN banknummer door zodat wij het geld kunnen terug storten op je bankrekening als je, je geld retour wilt.
Ruilen
Je hebt een verkeerd product besteld en wil het graag omruilen tegen een ander product.
- De kosten voor het retour zenden om iets om te ruilen zijn voor je eigen rekening.
- De kosten voor het opnieuw versturen van het juiste product, nemen wij eenmaal voor onze rekening.
- Controleer ook altijd even je bevestigingsmail op eventuele fouten. Neem dan direct contact met ons op als je een fout constateert, vaak kunnen wij het dan nog aanpassen.
Allergische reactie
Het is natuurlijk heel vervelend als er een allergische reactie optreedt. Helaas kunnen wij om deze reden geen producten retour nemen als ze gebruikt zijn. Wij adviseren je om een allergietest te laten doen bij een dermatoloog zodat je voor de toekomst weet waar je op moet letten bij de aankoop van een product.
Weet je van jezelf dat je snel een allergische reactie hebt? Maak dan een afspraak in onze praktijk PUUR Skin Care zodat wij een allergietest bij je kunnen doen. Wij geven je dan een korte proefbehandeling met de producten. Deze behandeling is eenmaal per persoon gratis.
Het product of pakket is beschadigd
Wij doen ons uiterste best om alles goed te verpakken en controleren ook dat alles onbeschadigd in het pakket zit. Is een product of pakket beschadigd bij levering? Dit is natuurlijk heel vervelend. Even wat weetjes:
- Mocht je pakketje beschadigd zijn als de postbode het bij je komt brengen, neem het dan niet aan en laat de postbode het retour afzender sturen. Maak eventueel een foto van het pakket.
- Stuur even een mailtje naar [email protected] zodat wij weten dat het pakket retour komt en beschadigd is.
- Stuur nooit een product retour naar ons zonder dat wij daarvan op de hoogte zijn. Soms is iets heel gemakkelijk op te lossen.
- Je krijgt van ons instructies per email nadat je ons op de hoogte hebt gesteld.
- Blijkt uit onderzoek dat het product niet opzettelijk kapot gemaakt, krijg je een nieuwe toegestuurd. De verzendkosten hiervoor zijn uiteraard voor onze rekening indien het teruggestuurd zal moeten worden.
- Wij vergoeden de kosten voor het retour zenden volgens de normale PostNL tarieven en de wijze waarop je het product retour gestuurd hebt (normaal of aangetekend).
- Is een product opzettelijk beschadigd, dan gaan wij dit niet vergoeden. Heb je het product al terug gestuurd naar ons dan vergoeden wij niet de verzendkosten die je gemaakt hebt voor het retour sturen. Wil je het product weer terug gestuurd hebben dan zul je ons vooraf de verzendkosten moeten betalen voor het retour sturen.
Download
Download hier het formulier voor herroeping.
Heb je ondanks alles toch een klacht?
Het is natuurlijk vervelend als niet alles naar wens is verlopen. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. We zullen onze uiterste best doen om tot een oplossing te komen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Onze gegevens
PUUR Skin Care
Otterdonk 22
5103 GM DONGEN
06 - 52 54 20 82
[email protected]