Dermalogica

Vooruitstrevende kennis
Dermalogica, ontwikkeld in de USA, is het snelst groeiende professionele huidverzorgingsinstituut in de wereld. De producten worden ontwikkeld door het International Dermal Institute en levert alles wat nodig is voor een gezonde huid.

Verantwoorde ingrediënten
Dermalogica was het eerste bedrijf dat een lijst van ingrediënten maakte. De producten zijn vooral bekend om wat er niet in zit zoals minerale oliën, lanoline, formaldehyde, SD alcohol, chemische geur- en kleurstoffen. De producten zijn innovatief, gemaakt van de meest kostbare zuivere ingrediënten en bevatten geen irriterende stoffen. Ze zijn daardoor ook geschikt voor de meest gevoelige huidtypes.

Mede door deze innovatieve formules en ingrediënten hebben producten als de Daily Microfoliant, Oil Control Lotion en Solar Booster in Amerika al belangrijke prijzen in de wacht gesleept. In februari 2005 heeft het product Power Rich zelfs een Astir Award gewonnen! Dit is een soort oscar voor cosmetica in het hoger segment. Vanuit Amerika werden Australië, Azië en Engeland in snel tempo veroverd.
In Nederland is het merk nu ook al een aantal jaren verkrijgbaar, uitsluitend bij professionele skin care centers.

Daarnaast is het tevens van groot belang dat de producten van Dermalogica niet op dieren zijn getest en zijn verpakt in milieuvriendelijk recyclebaar materiaal.



Moderne benadering
Het uitgangspunt van de hele filosofie achter Dermalogica is dat de huid, gedurende een leven, constant aan verandering onderhevig is door interne en externe factoren. Huidcondities veranderen continue door verschillende factoren, zoals leeftijd, milieu, hormonen, omgeving en weersinvloeden. Het past daarom niet in onze filosofie om de huid levenslang of zelfs maar voor een maand te bestempelen als droog, vet of normaal. Om deze reden wordt er voor iedere cliënt een persoonlijk verzorgingsprogramma samengesteld, gebaseerd op de conditie en behoefte van de huid op dat moment.

DERMALOGICA: DOELGERICHTE HUIDVERZORGING VOOR EEN ONOVERTROFFEN RESULTAAT.